INFO NEWS

[13. INFO NEWS][bleft]

Video ERK

[07. VIDEO][threecolumns]

Bloodshed - Villa Misteri (Jemming Session)

Kumpulan Muzik Rock Heavy Metal Lagenda Malaysia iaitu kumpulan Bloodshed benar-benar telah kembali ke persada muzik tanah air..

Ini terbukti menerusi video ini dimana , Master sempat snap ketika sesi Rehersal mereka sebelum acara Perasmian dan Pembukaan Studio & Sambutan Hari Raya Aidilfitri di Studio B SHED ENTERTAINMENT, Jalan Reko, Kajang tempoh hari...

Masih mengekalkan 3 anggota asal iaitu Hamdan Reko sebagai Gitar Utama, Hamdan Triumph di posisi Drummer, Judy sebagai pemain keyboard. Dua Ahli baru telah dimasukkan kedalam kumpulan ini bagi memantapkan lagi persembahan mereka. Seorang anak muda yang sedang meningkat bakat nyanyiannya, Saudara Hakeem mengisi kekosongan di bahagian Vokalist yang telah ditinggalkan oleh Rosedan dan Mufib. Manakala bassist pula telah diisi oleh bekas ahli kumpulan Rock Metal Wizard (Meditasi) iaitu Saudara Joe Bassist.

Diharapkan kumpulan ini mampu mengangkat kembali martabat muzik rock di Malaysia Khususnya dan senusantara Amnya seperti di zaman kegemilangan Era Rock satu ketika dahulu....

Mari kita bersama-sama "SUPPORT" kumpulan ini ..... Rock 4 EVER..
Anda boleh mendaftar menjadi ahli fan club bloodshed di website utama mereka http://bloodshed.com.my

Kembara Minda: Apakah maksud yang tersirat di dalam lagu Villa Misteri?


MasterComp

Penulis merupakan seorang IT Specialist sepenuh masa dan melakukan kerja sambilan sebagai Webmaster, Jurugambar, Penulis Lirik-lagu, Photoshop Design, Video Editing dan juga Blogger. Menjalani kehidupan yang ceria, sederhana dan peminat rock tegar.

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 comment :

  1. jemput ke blog baru gua daaaa ... hehehe salam rock n metal dari gua ...

    ReplyDelete


Rock Album

[15. ROCK][threecolumns]

CD Dan Kaset

[19. CD-KASET][list]

LIRIK

[22. LIRIK LAGU][twocolumns]

METAL-INDIE ALBUM

[16. METAL-INDIE][bsummary]

FLYERS

[12. EVENT][twocolumns]